Politica de confidențialitate a datelor
Capitolul I: Introducere
Cabinetul individual de psihologie Simina Corina Bleau, numit in continuare “Cabinetul”, persoană juridică, cu sediul social în Timisoara, Bd. Carol I nr. 1 Ap. 20, Jud. Timis, email info@siminableau.ro, reprezentată în mod legal prin Simina Bleau, vă informează că, regulamentul UE 2016/679 privind protecÈ›ia persoanelor fizice în ceea ce priveÈ™te prelucrarea datelor cu caracter personal È™i privind libera circulaÈ›ie a acestor date (în continuare „Regulamentul”) a devenit aplicabil în România, incepand cu data de 25 mai 2018.
In acest context, Cabinetul va prelucra datele colectate de la clienti, potentiali clienti, participanÈ›i înscriÈ™i la programele È™i evenimentele derulate de Cabinet, persoane fizice, în baza unui temei contractual sau legal sau în baza consimțământului exprimat în legătură cu prelucrarea datelor.
​
Datele personale sunt prelucrate:
a) fie direct de către Cabinet ca urmare a interacÈ›iunii cu dvs. (în scris, verbal sau prin introducerea datelor în formularul de pe pagina noastră de internet)
b) fie de către persoane împuternicite care prelucrează date în numele È™i in colaborare cu Cabinetul.
​
Atunci când utilizaÈ›i website-ul nostru, vom colecta È™i procesa următoarele date personale despre dumneavoastră:
– InformaÈ›ii pe care ni le oferiÈ›i atunci când completaÈ›i un formular web. Acestea pot include numele, adresa de e-mail, numărul de telefon.
– InformaÈ›ii care pot fi observate de noi atunci când navigaÈ›i pe pagina noastră de internet (cookie-uri, IP, etc.). Pentru detalii suplimentare, consultaÈ›i Anexa 1 privind Utilizarea paginii de internet.
Website-ul cabinetului poate conÈ›ine legături către È™i de pe alte site-uri web. Dacă urmaÈ›i un link către oricare dintre aceste site-uri web, reÈ›ineÈ›i că acestea au propriile politici de confidenÈ›ialitate. Cabinetul nu are nici o responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici sau modul în care aceste website-uri îÈ™i gestionează datele si respectă “Regulamentul”. Vă recomandam să verificaÈ›i aceste politici înainte de a trimite orice date personale.
Acest document descrie politica noastră de confidenÈ›ialitate. Prin utilizarea website-ului nostru, sunteÈ›i de acord cu colectarea È™i utilizarea informaÈ›iilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică.
Capitolul II: Definiții:
• Datele cu caracter personal („Date personale”) înseamnă
orice informaÈ›ii privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
​
• "Prelucrare de date cu caracter personal" înseamnă orice operaÅ£iune sau set de operaÅ£iuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziÅ£ie în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricÅ£ionarea, ÅŸtergerea sau distrugerea acestora.
​
• O distincÈ›ie trebuie realizată între “persoana vizată”, “cel care utilizează datele personale (numit operator)”, “cel care procesează datele personale (numit persoana împuternicită)”, “persoanele terÈ›e” È™i “destinatar”.
a. Persoana vizată sunteți dumneavoastră;
b. Operatorul,cel care utilizează datele dvs. personale este Cabinetul de psihologie
c. In situatia unei evaluari psihologice online, cel care procesează datele personale se numeÈ™te persoană împuternicită. Procesarea online a datelor personale se realizează de către furnizorul de servicii online de administrare È™i scorare automată, ce vă pune la dispoziÈ›ie aplicaÈ›ia de scorare È™i / sau administrare a unor probe psihologice. Persoana împuternicită prelucrează datele dvs. doar în scopul convenit de către dumneavoastră sau în scop statistic/ de cercetare. Pentru astfel de situatii se va semna un acord de procesare a datelor intre dumneavoastră si Cabinet.
d. Persoanele terÈ›e sunt reprezentate de orice entitate juridică autorizată de operator sau/È™i de persoana împuternicită care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze datele dvs. cu caracter personal. În cazul de față persoanele terÈ›e sunt reprezentate de companiile, ce oferă servicii diverse, cum ar fi dar nelimitându-se la: servicii de găzduire È™i mentenanță a site-ului/aplicaÈ›iei de testare/evaluare, servicii de arhivare a documentelor profesionale rezultate în urma sesiunii de evaluare psihologică.
e. Destinatar poate fi orice persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenÈ›ia sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, cu informarea prealabila.
• “Consimțământul” dumneavoastră, înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată È™i lipsită de ambiguitate, ca persoană vizată, prin care acceptaÈ›i, prin prezentul acord, fără echivoc, ca datele cu caracter personal care vă privesc să fie prelucrate în scopurile explicite incluse în cele ce urmează.
Capitolul III: Scopul, temeiul legal si conditiile prelucrării datelor cu caracter personal:
1. Scopul si temeiul legal: Cabinetul colectează È™i prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul îndeplinirii atribuÅ£iilor legale ce îi revin conform legii, respectiv în scopul furnizării serviciilor de coaching, psihoterapie sau psihologie organizationala consimÈ›ite/ in curs de agreare in contractul de prestari de servicii psihologice.Nu aveÈ›i obligaÈ›ia să furnizaÈ›i Cabinetului datele cu caracter personal pe care le solicităm, insa dacă alegeÈ›i să nu faceÈ›i acest lucru, este posibil să nu vă putem furniza serviciile noastre, sau o calitate superioară a sserviciului sau să vă răspundem la întrebări despre serviciile noastre.
2. Conditiile prelucrarii datelor cu caracter personal: Cabinetul procesează datele cu caracter personal pe acest site doar în următoarele condiÈ›ii:
-
Dacă persoana vizată È™i-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;
-
Atunci când prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract;
-
Atunci când prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligaÈ›ii legale care îi revine operatorului;
-
Atunci când prelucrarea este necesară pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altei persoane fizice;
-
Atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care serveÈ™te unui interes public sau care rezultă din exercitarea autorității publice cu care este învestit operatorul;
-
Atunci când prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de operator sau de o parte terță, cu excepÈ›ia cazului în care prevalează interesele sau drepturile È™i libertățile fundamentale ale persoanei vizate, care necesită protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când persoana vizată este un copil.
​
Capitolul IV: Cum protejăm informațiile colectate?
​
InformaÅ£iile colectate despre dumneavoastră sunt păstrate în formă scrisă È™i/sau în formă electronică. Ne asigurăm că informaÅ£iile pe care le deÈ›inem sunt păstrate în siguranÅ£a È™i cu acces autorizat în acest sens.
De asemenea, ne asigurăm că persoanele împuternicite sunt obligate din punct de vedere contractual să implementeze măsuri tehnice È™i organizatorice de protecÅ£ie a datelor, în cazul în care datele prelucrate de acestea identifică sau ar putea identifica o persoană.
Capitolul V: Categorii de date prelucrate
​
De îndată ce completati formularul de pe website, creăm o înregistrare care poate avea atât formă electronică, cât È™i fizică. În cazul in care solicitarea de pe website se concretizeraza intr-un contract, la acel dosar adăugăm informaÈ›ii pe parcursul derularii contractului de servicii psihologice.
1. DeÈ›inem date generale biografice/demografice despre clienti, cum ar fi numele, codul numeric personal, detaliile de comunicare, adresa, adresa de email, numărul de telefon, seria È™i numărul actului de identitate, genul, vârsta, nivelul de studii absolvit,
2. DeÈ›inem date financiare (de exemplu numărul de identificare fiscală, numărul contului bancar, numărul IBAN, numele Beneficiarului, numărul contului Beneficiarului). In cazul in cre ni se solicita, putem raporta, de asemenea, date către autoritățile fiscale române.
3. Alte date pe care le păstrăm:
-
Fotografii sau înregistrări Audio-Video, dacă au fost realizate cu acordul participanÈ›ilor,
-
Informatii despre sarcinile de lucru realizate de clienti
-
Rezultatele la diferite evaluari psihologice
4. Prelucrarea de categorii speciale de date cu caracter personal
Păstrăm informatii dezvaluite in cadrul sesiunilor de terapie sau coaching, cum ar fi informatii despre starea de sănătate fizică sau psihică, orientare sexuala, situatie familiala, religie, dizabilitati au diferenÈ›e de învățare.
Capitolul VI: Destinatari ai datelor personale
​
Suntem obligaÅ£i prin lege să raportăm anumite informaÅ£ii autorităţilor competente, anumitor instituÈ›ii, precum È™i anumitor prestatori de servicii. Există cazuri în care trebuie să transmitem informaÅ£ii precum: nume, prenume, CNP, seria È™i numărul actului de identitate, adresa de domiciliu, adresa de email, număr de telefon, adresă IP, situaÈ›ie È™colară. Destinatarii informaÅ£iilor sunt:
-
Colegiul Psihologilor din Romania;
-
Furnizori de servicii psihologice, de exemplu scorarea online a testelor psihologice;
-
PoliÅ£ie, Parchet, InstanÈ›e, cu condiÈ›ia existenÈ›ei unei hotărâri a unei instanÈ›e sau a unui ordin judecătoresc;
-
Procesatori de plăți online cu care lucrăm.
Capitolul VII: Perioada de retenție a datelor
​
Datele Personale colectate de Cabinet vor fi prelucrate:
(i) pe toata perioada executării contractului de servicii psihologice sau a derulării evenimentului,
(ii) ulterior încetării contractului, pentru o perioada de 3 ani,
(iii) ulterior expirării perioadei de 3 ani, în cazul în care păstrarea Datelor Personale colectate este necesară în conformitate cu legislaÈ›ia aplicabilă în domeniul exercitării profesiei de psiholog, însă fără a depăși durata maximă prevăzută de aceasta, sau termenele de retenÈ›ie prevăzute de legislaÈ›ia în domeniu.
Capitolul VIII: Transferul datelor cu caracter personal în afara României
Datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate în afara României, în temeiul obligaÈ›iilor legale sau contractuale.
Companiile destinatare care prelucrează datele personale ale clientilor Cabinetului în cadrul Uniunii Europene/ Zonei Economice Europene se supun aceloraÈ™i prevederi legale È™i oferă acelaÈ™i nivel de protecÈ›ie ca cel oferit de Cabinet. Cu toate acestea, dacă pentru aducerea la îndeplinire a scopurilor stabilite de Cabinet va fi necesar transferul datelor personale ale cursanÈ›ilor către destinatari din afara Uniunii Europene/Zonei Economice Europene sau a statelor care nu oferă un grad de protecÈ›ie adecvat, Cabinetul va solicita respectivilor destinatari să protejeze datele personale conform cerinÈ›elor Regulamentului.
Capitolul IX: Drepturile persoanelor vizate
Persoanele vizate a căror date personale sunt prelucrate de către Cabinet îÈ™i pot exercita următoarele drepturi stabilite de Regulament:
​
1. Dreptul de a fi informaÈ›i. AveÈ›i dreptul să primiÈ›i informaÈ›ii clare, transparente È™i uÈ™or de înÈ›eles cu privire la modul în care utilizăm datele cu caracter personal È™i drepturile dvs. Prin urmare, vă furnizăm informaÈ›ii în această DeclaraÈ›ie.
2. Dreptul la acces È™i rectificare. AveÈ›i dreptul să accesaÈ›i, să corectaÈ›i sau să actualizaÈ›i datele dvs. cu caracter personal în orice moment. ÎnÈ›elegem importanÈ›a acestui lucru È™i dacă doriÈ›i să vă exercitaÈ›i drepturile, vă rugăm să ne contactaÈ›i.
3. Dreptul la portabilitatea datelor. Datele cu caracter personal pe care ni le-aÈ›i furnizat sunt portabile. Aceasta înseamnă că pot fi mutate, copiate sau transmise electronic în anumite situaÈ›ii.
4. Dreptul de a fi omise. În anumite situaÈ›ii, aveÈ›i dreptul să solicitaÈ›i È™tergerea datelor. Dacă doriÈ›i să È™tergeÈ›i datele cu caracter personal pe care le deÈ›inem, vă rugăm să ne anunÈ›aÈ›i È™i vom lua măsuri rezonabile pentru a răspunde solicitării dvs. în conformitate cu cerinÈ›ele legale. Dacă datele cu caracter personal pe care le colectăm nu mai sunt necesare în nici un scop È™i nu trebuie să le păstrăm, vom face tot posibilul pentru a le È™terge, distruge sau dezidentifica definitiv.
5. Dreptul de a restricÈ›iona procesarea. În anumite situaÈ›ii, aveÈ›i dreptul de a restricÈ›iona procesarea datelor dvs. cu caracter personal.
6. Dreptul de a refuza. În anumite circumstanÈ›e, aveÈ›i dreptul să refuza anumite tipuri de procesare, inclusiv procesarea pentru marketingul direct (de exemplu: să primiÈ›i e-mailuri de la noi cu anunÈ›uri sau să fiÈ›i contactaÈ›i cu diverse oportunități).
7. Dreptul de a face o sesizare la o autoritate de supraveghere. AveÈ›i dreptul să faceÈ›i o sesizare directă la orice autoritate de supraveghere locală cu privire la modul în care procesăm datele dvs. cu caracter personal.
8. Dreptul de a vă retrage acordul. Dacă v-aÈ›i dat acordul la tot ceea ce facem cu datele dvs. cu caracter personal (mai exact, folosim acordul ca bază legală pentru procesarea datelor dvs. cu caracter personal ), aveÈ›i dreptul să vă retrageÈ›i acordul în orice moment (deÈ™i, dacă faceÈ›i acest lucru, nu înseamnă că tot ce am făcut cu datele dvs. cu caracter personal cu acordul dvs. până în acel moment este ilegal). Vă puteÈ›i retrage oricând acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal, contactându-ne cu detaliile furnizate mai jos.
9. Drepturi legate de procesul decizional automat. AveÈ›i dreptul de a accepta o decizie bazată exclusiv pe prelucrarea automată È™i care produce efecte juridice sau de altă natură asupra dvs. În special, aveÈ›i dreptul:
-
să obțineți intervenție umană;
-
să vă exprimați punctul de vedere;
-
să obțineți o explicație a deciziei la care s-a ajuns după o evaluare; și
-
să atacați o astfel de decizie.Puteți obține informații suplimentare și sfaturi despre drepturile dvs. de la autoritatea de reglementare a protecției datelor.
Pentru exercitarea drepturilor prevăzute la punctele 1. - 9. de mai sus, puteÈ›i înainta către Cabinet o cerere scrisă, datată È™i semnată, la Sediul Cabinetului. Adresa: Bd. Carol I Nr. 1, Ap. 20, Timisoara sau puteÈ›i transmite o astfel de cerere pe e-mail, la adresa de email info@siminableau.ro.
​
Vom încerca să vă îndeplinim cererea în termen de 30 de zile. Aceasta perioadă poate fi prelungită din cauza unor motive specifice legate de dreptul legal specific pe care îl invocaÈ›i sau de complexitatea cererii dumneavoastră. În orice caz, dacă această perioadă este prelungită, vă vom informa în privinÈ›a termenului de prelungire È™i a motivelor care au dus la această prelungire.
​
Imposibilitatea identificării: În anumite cazuri, s-ar putea să nu vă putem identifica datele personale din cauza elementelor de identificare pe care ni le furnizaÈ›i în cerere. În astfel de cazuri, dacă nu vă putem identifica drept persoană vizată, nu putem da curs cererii dumneavoastră în conformitate cu această secÈ›iune, cu excepÈ›ia cazului în care ne oferiÈ›i informaÈ›ii suplimentare care să ne permită să vă identificăm. Vă vom informa È™i vă vom da posibilitatea de a ne oferi astfel de detalii suplimentare.
​
Anexa 1
Declarația privind modulele cookie
Cabinetul respectă preocupările legate de confidențialitate și prețuim relația pe care o avem cu dvs.
La fel ca majoritatea companiilor, folosim pe site-ul nostru web tehnologia de colectare a informaÈ›iilor care ne ajută să îmbunătățim experienÈ›a utilizatorului È™i produsele È™i serviciile noastre. Modulele cookie pe care le folosim le permit site-ului web să funcÈ›ioneze È™i ne ajută să înÈ›elegem ce informaÈ›ii È™i reclame sunt utile pentru vizitatori.
​
Vă rugăm să citiÈ›i cu atenÈ›ie pentru a vă familiariza cu practicile noastre privind modulele cookie. Dacă nu sunteÈ›i familiarizaÈ›i cu termenii de tipul module cookie, adrese IP È™i browsere, vă rrecomandam să citiÈ›i mai întâi despre aceÈ™ti termeni cheie http://www.allaboutcookies.org.
​
1. CINE COLECTEAZÄ‚ ACESTE INFORMAÈšII?
​
Utilizând site-ul nostru web, sunteÈ›i de acord cu utilizarea modulelor cookie în conformitate cu DeclaraÈ›ia privind modulele cookie È™i cu Politica de confidenÈ›ialitate a siteului nostru. Dacă nu sunteÈ›i de acord cu utilizarea modulelor cookie în acest mod, trebuie să setaÈ›i setările de browser corespunzător È™i să dezactivaÈ›i toate modulele cookie pe care le folosim sau să nu accesaÈ›i deloc site-urile noastre web. Dacă dezactivaÈ›i modulele cookie pe care le utilizăm, această acÈ›iune poate afecta experienÈ›a dvs. ca utilizator în timp ce navigaÈ›i pe site-ul nostru web.
SecÈ›iunea de mai jos sintetizează diferitele tipuri de module cookie pe care le utilizăm pe site-urile noastre web împreună cu scopul acestora È™i vă oferă posibilitatea de a le gestiona.
Compania va colecta, utiliza sau comunica datele dvs. personale numai în cazul în care este o acÈ›iune corectă È™i legală.
Pentru o înÈ›elegere mai detaliată a modului în care utilizăm datele cu caracter personal colectate de modulele cookie, consultaÈ›i DeclaraÈ›ia noastră privind confidenÈ›ialitatea datelor cu caracter personal.
2. CE ÎNSEAMNÄ‚ MODULE COOKIE?
​
Modulele cookie, tag-uri pixel È™i tehnologii similare (denumite colectiv „module cookie”) sunt fiÈ™iere care conÈ›in cantități mici de informaÈ›ii ce sunt descărcate pe orice dispozitiv conectat la internet, precum computerul, smartphone-ul sau tableta dvs. atunci când vizitaÈ›i un site web. Modulele cookie sunt apoi trimise înapoi la site-ul web originar la fiecare vizită ulterioară sau la un alt site web care recunoaÈ™te acel cookie. Modulele cookie realizează un număr mare de alte sarcini diferite È™i utile, cum ar fi memorarea preferinÈ›elor dvs., îmbunătățindu-vă în general experienÈ›a online È™i în acest fel, ajutându-ne să vă oferim cele mai bune produse È™i servicii.
Există multe tipuri de „module cookie”. Toate funcÈ›ionează în acelaÈ™i fel, cu diferenÈ›e minore.
​
3. ÎN CE SCOP UTILIZÄ‚M MODULELE COOKIE?
​
Utilizăm module cookie pentru a ușura utilizarea siteului web www.decas.ro și pentru a adapta mai bine produsele, serviciile și site-urile noastre web intereselor și nevoilor dvs. Modulele cookie sunt utilizate pentru a vă accelera activitățile viitoare și experiența pe siteul www.decas.ro.
În cele din urmă, folosim modulele cookie pentru a compila statistici anonime È™i combinate care ne permit să înÈ›elegem modul în care persoanele utilizează site-ul nostru web È™i care ne ajută să ne îmbunătățim structura È™i conÈ›inutul.
​
4. CUM SE POT CONTROLA SAU ȘTERGE MODULELE COOKIE?
​
Există mai multe moduri de a gestiona modulele cookie:
• PuteÈ›i refuza să vă daÈ›i acordul;
• PuteÈ›i dezactiva modulele cookie sau ale terÈ›elor părÈ›i utilizând setările browserului; sau
• CONTROLAÈšI CU AJUTORUL SETÄ‚RILOR BROWSERULUI
Majoritatea browserelor de internet sunt configurate iniÈ›ial pentru a accepta automat modulele cookie. Dacă nu doriÈ›i ca site-ul nostru să stocheze module cookie pe dispozitivul dvs., vă puteÈ›i modifica setările browserului astfel încât să primiÈ›i un avertisment înainte ca anumite module cookie să fie stocate. De asemenea, puteÈ›i modifica setările astfel încât browserul dvs. să refuze majoritatea modulelor noastre cookie sau numai anumite module cookie de la terÈ›e părÈ›i. De asemenea, vă puteÈ›i retrage acordul pentru module cookie È™tergându-le pe cele deja stocate.
Dacă dezactivaÈ›i modulele cookie pe care le utilizăm, această acÈ›iune vă poate afecta experienÈ›a pe site-ul nostru. Dacă utilizaÈ›i dispozitive diferite pentru a vizualiza È™i a accesa site-ul web www.siminableau.ro (de ex:, computer, smartphone, tabletă), va trebui să vă asiguraÈ›i că fiecare browser de pe fiecare dispozitiv este modificat în funcÈ›ie de preferinÈ›ele dvs. cu privire la modulele cookie
Procedurile de modificare a setărilor și a modulelor cookie diferă de la un browser la altul. Dacă este necesar, utilizați funcția de ajutor din browserul dvs.
De asemenea, există produse software disponibile care vă pot ajuta în gestionarea modulelor cookie.
Pentru a afla mai multe despre modulele cookie, inclusiv cum puteți verifica care module cookie au fost setate și cum le puteți gestiona și șterge, accesați www.allaboutcookies.org.
5. CE FEL DE MODULE COOKIE UTILIZÄ‚M?
​
Modulele cookie utilizate pe site-ul Companiei pot fi în general clasificate astfel:
• Module cookie necesare. Aceste module cookie sunt esenÈ›iale pentru a face site-ul web să funcÈ›ioneze corect. Fără aceste module cookie, unele dintre facilitatile noastre nu vor putea fi furnizate. Exemplele includ memorarea acÈ›iunilor anterioare (de exemplu, textul introdus) atunci când navigaÈ›i înapoi la o pagină din aceeaÈ™i sesiune.
• Dacă nu acceptaÈ›i aceste module cookie, această acÈ›iune poate afecta performanÈ›a site-ului web sau secÈ›iuni ale acestuia.
• Module cookie de performanță. Aceste module cookie colectează informaÈ›ii despre modul în care utilizaÈ›i site-ul nostru web, de exemplu, care dintre pagini sunt accesate cel mai frecvent, timpul petrecut pe site-urile noastre web È™i orice probleme pe care le întâmpinaÈ›i, cum ar fi mesajele de eroare. Acest lucru ne ajută să îmbunătățim performanÈ›a site-urilor noastre web.
• Aceste module cookie colectează date cu caracter personal, dar aceste module cookie nu vă identifică ca persoană. Toate informaÈ›iile pe care aceste module cookie le colectează sunt combinate È™i, prin urmare, anonime. Se folosesc numai pentru a îmbunătăți modul în care funcÈ›ionează un site web.
• Module cookie de funcÈ›ionalitate. Aceste module cookie permit site-ului nostru web să îÈ™i amintească alegerile pe care le faceÈ›i (cum ar fi numele de utilizator, limba sau regiunea în care vă aflaÈ›i) pentru a vă oferi o experiență online mai personalizată. Aceste module cookie pot fi, de asemenea, utilizate pentru a memora modificările efectuate la dimensiunea textului, fonturi È™i alte secÈ›iuni ale paginilor web pe care le puteÈ›i personaliza.
• InformaÈ›iile pe care aceste module cookie le colectează pot include datele cu caracter personal pe care le-aÈ›i dezvăluit. Dacă nu acceptaÈ›i modulele cookie, această acÈ›iune poate afecta performanÈ›a È™i funcÈ›ionalitatea site-ului web È™i poate limita accesul la conÈ›inutul de pe site-ul web.
• Module cookie de terță parte. Utilizăm un număr de parteneri care pot seta module cookie-urile pe dispozitivul dvs. în numele nostru atunci când vizitaÈ›i site-ul nostru web pentru a le permite să furnizeze publicitate personalizată a Cabinetului pe domeniile lor, de exemplu Facebook È™i Google AdWords. Încercăm să identificăm aceste module cookie înainte de a le folosi, astfel încât să puteÈ›i decide dacă doriÈ›i să le acceptaÈ›i sau nu. În astfel de cazuri, trebuie să vă retrageÈ›i acordul direct pe site-ul terță parte corespunzător.
• În funcÈ›ie de modulele cookie utilizate de terÈ›a parte relevantă, informaÈ›iile pe care aceste module le colectează pot include date cu caracter personal.
​
6. DURATA MODULELOR COOKIE PE CARE LE UTILIZÄ‚M
​
În ceea ce priveÈ™te durata, putem utiliza două tipuri diferite de module cookie pe site-urile noastre web:
• Module cookie pentru sesiuni. Aceste module cookie sunt module temporare care rămân pe dispozitiv până când părăsiÈ›i site-urile noastre web; sau
• Module cookie persistente. Aceste module cookie rămân pe dispozitiv mai mult timp sau până când le È™tergeÈ›i manual (perioada cât modulele cookie rămân pe dispozitiv depinde de perioada sau de „durata de viață” a acelor module cookie, precum È™i de setările browserului dvs.).
​
​